Omschrijving
Hoe hard we ook proberen, we kunnen van 24 uur geen 25 uur maken. Wat we wel kunnen leren is hoe we efficiënter kunnen omgaan met onze tijd.
We hebben allemaal wel eens tijd tekort. Maar wat als men steeds het gevoel heeft dat de To do – lijstjes enkel langer worden? Hoe kan men bewuster omgaan met tijd? Hoe weet men wat efficiënt is? Welke taken zijn echt dringend en belangrijk?
Hoe behouden we overzicht op alles wat we moeten of willen doen?
Doelstelling
De workshop omvat theorie en praktische informatie om zelf of met cliënten mee aan de slag te gaan.
- Wat is time-management?
- Hoe te focussen op echt belangrijke zaken?
- Hoe snel en efficiënt informatie te verwerken?
- Hoe prioriteiten stellen?
- Hoe overzicht bewaren?
- Hoe bewuster en efficiënter om te gaan met tijd?
- Belang van ME-time.
- Methodieken, handvaten en tips.
Doelgroep
Alle geïnteresseerden om zelf of met cliënten aan de slag te gaan met efficiënt tijdsgebruik.
Methodiek
Ppt – oefeningen – praktische handvaten – eigen inbreng